Звернення громадян ‒ це реалізація та захист власних інтересів

Звернення громадян ‒ це реалізація та захист власних інтересів
У Головному управлінні Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (далі ‒ Головне управління) забезпечено право кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями для реалізації своїх прав та законних інтересів.
Упродовж січня − листопада 2024 року до Головного управління надійшло майже 11 тисяч звернень, що в 1,5 рази менше проти минулого року. Із загальної кількості заявників 84 % − пенсіонери. Традиційно основними були питання призначення та виплати пенсій, субсидій, пільг.
Громадяни для звернення використовували різні засоби комунікації. Більшість заявників звертались до Головного управління особисто (подавали звернення на особистих та виїзних прийомах). Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, Урядовий контактний центр звернулося понад 3 тис. громадян, надіслали звернення поштою та на електронну скриньку 3200 осіб.
Людмила МЕДВЕДЄВА,
начальник управління документального забезпечення
Головного управління Пенсійного фонду України
в Кіровоградській області

Поділитися: