Уже 79 тисяч працівників області мають електронну трудову книжку
З часу запровадження обліку трудової діяльності працівників у електронному
вигляді на підставі поданих страхувальниками та застрахованими особами скан
копій документів, що містять відомості про с траховий стаж, Пенсійним фондом
України забезпечено актуальність у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру
загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі РЗО )
електронних трудових книжок для 79 тис. працівників області , що становить
44 % від їх середньооблікової чисельності (за даними звітності
Тож з огляду на сплив більш ніж половини строку, встановленого на
оцифрування паперових трудових книжок, а також інших документів, що містять
відомості про страховий стаж, з метою планомірного процесу подання їх скан копій
упродовж законодавчо визначеного граничного терміну ( до червня 2026 року)
рекомендуємо всім страхувальникам активізувати роботу щодо подання до
Пенсійного фонду України скан копій документів, що містять ві домості про
страховий стаж працівників, для подальшого їх оцифрування та включення до РЗО.
При плануванні такого процесу страхувальникам слід враховувати можливі
перебої в електропостачанні, а також у стабільній роботі вебпорталу електронних
послуг Пенсійн ого фонду України в разі масового перенесення страхувальниками
терміну подання скан копій документів на більш пізні періоди.
Для страхувальників, які лише розпочинають таку роботу,
д одатково
нагадуємо, що подання скан копій документів про стаж здійснюєтьс я за
допомогою функціоналу електронного кабінету страхувальника на вебпорталі
електронних послуг Пенсійного фонду України, в підрозділі “ Відомості про
трудову діяльність працівника / трудова книжка” розділу “Комунікації з ПФУ”
головного меню особистого кабінету.
Скановані копії виготовляються з оригіналів документів, у кольоровому форматі, мають бути якісними та придатними для сприйняття їх змісту.
Функціонал електронного кабінету страхувальника на підготовчому етапі до створення звернення “скан-копія трудової книжки” містить нагадування відповідальним особам страхувальника щодо послідовності дій та вимог для підготовки скан-копій документів, а також можливість перегляду результатів опрацювання такого звернення в екранній формі.
Страхувальники мають ознайомити найманих працівників з результатами оцифрування їх трудових книжок, оскільки некоректні записи щодо окремих періодів трудової діяльності, з урахуванням зауважень та внесених рекомендацій, можна відкоригувати на підставі підтверджуючих довідок, передбачених Порядком підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 637 від 12.08.1993 (із змінами).
Документи, визначені таким Порядком (виписки з наказів, довідки, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання, інші документи, які містять відомості про періоди роботи) є підставою для внесення відомостей до частини персональної електронної облікової картки застрахованої особи в РЗО, що відображає трудову діяльність застрахованої особи, в тому числі за період до 01 січня 2004 року. Детальні роз’яснення стосовно порядку подання страхувальниками скан-копій документів, які містять відомості про трудовий стаж працівників, оприлюднено на інформаційній сторінці вебпорталу Пенсійного фонду України (pfu.gov.ua): розділ “Послуги”, підрозділ “Як скористатись послугами”, рубрика “Електронна трудова книжка: про що варто знати роботодавцям і працівникам”. Також компетентні роз’яснення стосовно порядку подання скан-копій документів, які містять відомості про трудовий стаж працівників, можна отримати від відповідальної особи Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області за телефоном: 068 534 6824.
Володимир ІЩЕНКО,
начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів
Головного управління Пенсійного фонду України
в Кіровоградській області
Офіційний інформаційний сайт