Встановлення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

09.02.2022

Тимчасові споруди облаштовуються для торгівельного, побутового, соціально-культурного призначення та підприємництва. Тимчасові споруд для провадження підприємницької діяльності встановлюються відповідно до вимог Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого Наказом міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року № 244.

Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Підставою для розміщення Тимчасової споруди є Паспорт прив’язки ТС.

Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до Новомиргородської міської ради із відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС.

До заяви додаються:

  • графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1 : 500 кресленнями контурів ТС з прив’язкою до місцевості;

  • реквізити замовника (найменування/прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)/місцезнаходження ТС/контактна інформація) та напрям підприємницької діяльності.

Відповідність намірів щодо місця розташування ТС на території Новомиргородської міської ради визначає орган з питань містобудування та архітектури , який протягом десяти робочих днів повідомляє замовнику щодо реалізації намірів розміщення ТС .

Для оформлення паспорта прив'язки ТС замовник звертається до органу з питань містобудування та архітектури Новомиргородської міської ради із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив'язки ТС, до якої додає:

  • схему розміщення ТС ;
  • ескізи фасадів ТС у кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
  • технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.

Зазначені документи замовником отримуються самостійно.

Паспорт прив'язки ТС надається органом з питань містобудування та архітектури протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.

Паспорт прив'язки ТС не надається за умов:

  • подання неповного пакета документів;
  • подання недостовірних відомостей.

Паспорт прив'язки ТС видається на безоплатній основі. Строк дії паспорта прив’язки ТС визначається органом з питань містобудування та архітектури з урахуванням строків реалізації положень містобудівної документації на місцевому рівні.

Продовження строку дії паспорта прив'язки ТС здійснюється за заявою замовника, шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки у паспорті прив'язки ТС органом з питань містобудування та архітектури .

. У разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, розташуванні існуючих будівель і споруд, інженерних мереж або з ініціативи суб'єкта господарювання, паспорт прив'язки ТС може переоформлюватись на строк дії цього паспорта прив'язки ТС або на новий строк.

Встановлення ТС здійснюється відповідно до паспорта прив'язки ТС,відхилення від паспорта прив'язки ТС не допускається.

Відновлення благоустрою замовником є обов'язковим. Після розміщення ТС замовник подає до Новомиргородської міської ради письмову заяву , у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив'язки ТС.

У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив'язки ТС, самовільного встановлення ТС, така ТС підлягає демонтажу. Розміщення ТС самовільно забороняється.

Власники (користувачі) ТС зобов'язані підтримувати належний експлуатаційний стан ТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з ТС.

У разі коли власник (користувач) має намір змінити її естетичний вигляд, він звертається до органу з питань містобудування та архітектури з письмовою заявою щодо внесення змін до паспорта прив'язки ТС у частині ескізів фасадів. Орган з питань містобудування та архітектури розглядає нові ескізи фасадів ТС впродовж десяти робочих днів з дня подання такої заяви та за відсутності обґрунтованих заперечень керівник (заступник) органу з питань містобудування та архітектури візує нові ескізи фасадів ТС.

Документація щодо встановлення ТС, видана до набрання чинності Порядку, дійсна до закінчення її терміну дії.

Поділитися: